Gezelligheid in Zweden - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu Gezelligheid in Zweden - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

Gezelligheid in Zweden

Door: Marcel Euving

Blijf op de hoogte en volg Gouden

05 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

Hoi hallo allemaal,

Sorry dat we 2 dagen achterlopen, maar we hebben hier een beetje last van het internet waardoor we jullie niet op de hoogte kunnen houden. Maar morgen komen er meer berichten van Liselot en Karen en misschien van mij.

Maar verder ga het prima hier in Zweden. Helaas is morgen de laatse dag, dan moeten we al onze spulletjes weer inpakken. De mensen die met de vliegtuig waren, die vliegen morgen al terug.

We hebben op dit moment veel dingen gedsaan. Zoals naar een vikinggraf geweest. Veel mensen waren aan het shoppen in Linkoping. Maar verder hebben we het leuk gehad.

We hebben met deze vakantie veel foto's gemaakt. We hebben eral meer dan 500 foto's gemaakt en dat is erg veel. We kunnen het helaas niet allemaal plaatsen op deze site.

Maar jah morgen komen er wel meer verhalen. We hopen voor de mensen die met de vliegtuig teruggaan, dat ze veilig aankomen op Schiphol. En wij vertrekken pas zaterdag vroeg in morgen terug naar Borger.

Nou jah dit was het voor eventjes. Dus morgen komen er meer verhalen. En sorry dat we 2 dagen achterlopen kwa blog.

En ohjah btw: Vanavond heeft Albert samen met Mark zijn snor afgeschoren =). Hij is nu een stuk netter en we hebben dat zij snor niet meer laat groeien.

Doei mensen

Groetjes,

Marcel, Liselot en Karen.