Oproep - Reisverslag uit Peize, Nederland van Gouden Zon - WaarBenJij.nu Oproep - Reisverslag uit Peize, Nederland van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

Oproep

Door: Goudenzon

Blijf op de hoogte en volg Gouden

08 Mei 2011 | Nederland, Peize

Jos & Anneke bedankt voor een geweldige week en iedereen samen dat maakte de sfeer het was geweldig en dan het ik het nog niet eens gehad over het prachtige zweden!:P

Liselot bedankt dat je de blog van mij over hebt willen nemen, en het plaatsen van jouw foto´s Jij ook marcel! Jammer genoeg zijn mijn foto´s te groot en kunnen deze niet op de blog geplaatst worden. wel komen ze allemaal op dvd!

DAAROP MIJN VRAAG! (ik zal de ook nog op de gouden zon vragen en ophangen) wil IEDEREEN die foto's heeft gemaakt zijn of haar foto kaartje in een envelop stoppen met naam erop en deze z.s.m. op de boerderij achterlaten (plaats kluis) zodat we bezig kunnen met de dvd en misschien nog wel meer..

Groetjes karen

  • 08 Mei 2011 - 18:47

    Elianne:

    idd iedereen super bedankt voor de geweldige week!! toppers..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gouden

Actief sinds 14 April 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 20299

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 07 Mei 2011

Zweden trip

Landen bezocht: