Kampvuur en terug in Borger - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu Kampvuur en terug in Borger - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

Kampvuur en terug in Borger

Door: Marcel Euving

Blijf op de hoogte en volg Gouden

08 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

Hoi,

Gisteren was het zover voor ons. De laatse dag van onze mooie vakantie. Iedereen begon gisteren al met het inpakken van hun koffers en opruimen van kamers.

Toen iedereen klaar was met het inpakken. Hadden we 's avonds een kampvuur georganiseerd als terugdenken van het gezelligheid die we hadden. Er werd muziek gemaakt en werd veel gelachen.

En zaterdagmorgen begon we met koffers inladen in de auto's en om half 8 vertrokken we weer richting Nederland. De eerste groep kwam om 22:07 en de anderen kwamen 10 min. later. We hebben toen alles uitgeladen en werd even nagepraat en toen vertrok iedereen weer terug naar huis.

Ik wil Liselot hartelijk bedanken voor het maken van deze Blog. Zij had het meeste werk gedaan en daarna heb ik het een beetje overgenomen. Ik hoop dat we deze Blog kunne houden voor de volgende vakantie!

Nou jah ik stop wel effe met schrijven en nu ken ik effe concenteren op mijn eigen 112 site, waar iik

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gouden

Actief sinds 14 April 2011
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 20305

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 07 Mei 2011

Zweden trip

Landen bezocht: