De Bonte avond! - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu De Bonte avond! - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

De Bonte avond!

Door: Liselot & Elianne & Berttina

Blijf op de hoogte en volg Gouden

06 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

Bonte Avond

de bonte avond was een avond om niet te vergeten!

zoveel mensen die gemotiveerd waren om er iets moois van te maken! en dat is zeker gelukt. ieder z'n (verborgen) talent kwam naar boven.

De avond werd gepresenteerd door Irma en Elianne in kostuum!

het ging van filmpjes van de Future girls tot een spetterend optreden van yvonne Brand als Tina turner.marcus en rene kwamen met een komische optreden waar het hele publiek het water van in de mond liep! Albert kwam deze avond helemaal los en heeft ons verrast met een prachtig optreden samen met Patrick ( vriend van Annemiek) kim,Anneke en Sofieke als achtergrond zangeressen.
Anne zag er schitterend uit en verraste ons met haar mooie stemgeluid!
we zijn door gegaan tot in de late uurtjes.
Wouter met z'n optreden als stoere man die de vrouwen van zich af moest slaan was een groot succes!
Judith en Anneke deden hun beroemde dokters act! en de rest ging ook helemaal los met zijn creativiteit.
er volgen nog vele optredens! vol talent vrolijkheid en gezelligheid!

oordeelt U zelf, hier onder de foto's

groetjes Bettina, Elianne en liselot.

• 10 Mei 2011 - 15:01

Marjolien:

Ik sta ook op geen een foto hiero, yeey.