Nog eventjes! - Reisverslag uit Borger, Nederland van Gouden Zon - WaarBenJij.nu Nog eventjes! - Reisverslag uit Borger, Nederland van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

Nog eventjes!

Door: goudenzon

Blijf op de hoogte en volg Gouden

20 April 2011 | Nederland, Borger

Nog 10 dagen en dan is het zover! alle voorbereiding zijn allang van start gegaan!=D muziek hoor ik op de achtergrond terwijl ik dit schrijf, Marcel, Rene en Yoshri het klink al super. volgende week de tassen in pakken en ons klaar maken voor de auto maar ook voor sommigen de vliegreis naar zweden!



Geschreven door: Karen

  • 20 April 2011 - 17:08

    Inge:

    heel fffff vraagje , ben ik blonttttttttt of kan ik echt nerges zien wie verhaaltje schreef?
    wie is de blog gestart?
    ik vind het leuk idee

    liefs en kisssssssss

  • 20 April 2011 - 17:53

    Henk:

    leuk ja deze site zo hoop dat het werkt

  • 24 April 2011 - 19:50

    Chantal & Max:

    Heey wat leuk ja :D
    Nou inge als jij blont bent dan ben ik het ook, want ook ik kan nergens zien wie het verhaaltje heeft geschreven hoor hahaha.

  • 25 April 2011 - 13:28

    Riejanne:

    hoihoi,

    Een erg leuk idee deze blog en ik ga jullie zeker volgen! Ik wens jullie allemaal een hele fijne mooie vakantie toe en geniet ervan!!!!

    liefs Riejanne

  • 26 April 2011 - 19:46

    Liselot Bakker:

    Bijna zover!! Woei!!

    Op vakantie! op vakantie! :D

    Het verhaaltje is geschreven door Karen.. Staat eronder ;)

    tot snel!

    Liefs Liselot

  • 27 April 2011 - 11:45

    Manfred:

    Mooie omgeving;

    Ik wens iedereen een fijne vakantie toe,en pas een beetje op Albert dat ie niet te veel rookt.

  • 27 April 2011 - 12:44

    Kim:

    ja, jullie zijn blond, want blond is met een D ! Tip van deze blonde kim ..:)

    Heb er zin an, en leuke site !

    Toedels!

  • 27 April 2011 - 15:48

    Anne Van Tiel:

    Het kriebelt al in mijn onderbuik, nog 2 dagen!!!!!!! niks vergeten!!

  • 27 April 2011 - 16:56

    Sannepannewannekoekj:

    Hooi allemaal:D

    Nog eventjes.. en dan is het zover:D Dan gaan we echt vliegen naar ZWEDEN!! heb er vet veel zin in!! Gaan we even Zweden onveilig maken hahaha..

    Voor degene die reizen met de auto.. Heel veel reisplezier;)

    Kussels !

  • 27 April 2011 - 20:12

    Inge:

    lol heeft karen hem nu erbij gezet,
    maar geeft niks de blog is leuk en ik heb onwijs veel zin in zaterdag.
    jammer dat willum , wessel en peggy niet meegaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gouden

Actief sinds 14 April 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 20312

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 07 Mei 2011

Zweden trip

Landen bezocht: