De koffers gepakt.. maar nog niet ingeladen - Reisverslag uit Borger, Nederland van Gouden Zon - WaarBenJij.nu De koffers gepakt.. maar nog niet ingeladen - Reisverslag uit Borger, Nederland van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

De koffers gepakt.. maar nog niet ingeladen

Door: goudenzon

Blijf op de hoogte en volg Gouden

28 April 2011 | Nederland, Borger

Zaterdag 30 april 2011 is het zover, we vertrekken dan vanaf de boerderij in de auto's en busjes om 06.30 ja echt waar 06.30!^^ we rijden met een paar tussenstops zo naar de boot in Denemarken, vanuit daar gaan we met de boot naar in Zweden waar we ongeveer om 17.15uur aankomen. Daarna maken we nog een tussenstop voor het avond eten en is het nog 3 uur rijden naar onze eindbestemming in Bjorkfors en daar komen we om 21.00 uur aan.

Maar wacht er is nog meer Zondag vertrekken de vliegtuig gangers

Ik wens iedereen nog een paar heerlijke nachten in hun eigen bed, en een fijne toe loot naar het zweden avontuuuurrr!

Kijk ook even op de site van de herberg voor meer informatie: www.zweedvoetjes.nl

Geschreven door: Karen

• 28 April 2011 - 16:50

Wilma En Martin :

We wensen jullie veel plezier in Zweden en we gaan jullie volgen via de blogs. Hoop dat het niet al te koud is daar, maar ja aangezien jullie ondernemend zijn zal de kou wel meevallen.

Nogmaals veel plezier en Chantal maak ik via de foon om 0500 uur wakker

• 28 April 2011 - 17:10

Ouders Van Natasja:

Wij wensen jullie allemaal een hele goede reis toe en heel veel plezier met elkaar. geniet ervan.
    En hartelijk dank aan de Gouden Zon dat jullie deze reis hebben mogelijk gemaakt.
    wij houden deze site goed in de gaten zodat we kunnen zien hoe mooi het er is en jullie genieten.
    groetjes Fam de Jager uit Elim

• 28 April 2011 - 18:01

Chantal & Max:

Heey Karen wat is dat nou???? Helemaal geen foto's van het huisje waar Annemieke, Patrick, Max en ik in zitten???

Jaja vaders maakt mij om 5 uur wakker als het al slapen word hahahahaha.

Gelukkig geen 2:45 op de boot maar gewoon 1x 40 minuutjes en 1x 20 minuutjes, dat klinkt al veel beter in de oren hahaha.

Tot morgen, dan kom ik mijn koffer ff brengen en de rest tot zaterdag ochtend!!!!! En de vliegers tot Zondag!!!!!!

Liefs Chan en Max

• 29 April 2011 - 07:30

Hannie Hoogeveen (ma:

Ik wil jullie alvast een heel goede reis wensen en natuurlijk; heel veel plezier!!!

• 29 April 2011 - 10:38

Natasja:

Hallo mensen.
    We hebben er zin in we gaan er iets heel moois van maken!

En ouders van Natasja hahah mama en papa bedankt we gaan er iets moois van maken en ik laat jullie allemaal foto's zien als we terug zijn en filmpjes!
    Ik ga ook nog wel met jullie msn via de webcam.

we bellen nog en ik ga er van genieten
    ik hou van jullie!
    Dikke kus Natasja

En voor de andere mensen we gaan er iets supper moois van maken!

• 30 April 2011 - 05:04

Alphons :

ik wens jullie allemaal veel plezier en mooi weer geniet er maar lekker van

groetjes alphons annemieke de vader en broertje dylano

• 30 April 2011 - 20:39

Henk En Anneke:

Hoop dat jullie allemaal goed zijn aangekomen en hopen dat jullie daar veel plezier hebben.

• 01 Mei 2011 - 10:44

Zus Yvonne:

Allemaal veel plezier in Zweden en geniet er allemaal maar lekker van!

Liefs Jacqueline

• 01 Mei 2011 - 14:40

Benny En Margritha:

Vanmorgen Judith en Sandra naar Schiphol gebracht. Wij wensen jullie heel veel plezier en gezond weer thuis komen

• 01 Mei 2011 - 15:17

Bert En Dirry:

We hopen dat jullie veel plezier hebben en genieten van alles.

• 01 Mei 2011 - 15:57

Thea En Fred:

fijne gezellige week toegewenst.
    lekker genieten met elkaar.Het ziet er allemaal goed uit.
    gegroet ka en de andere luitjes.

• 01 Mei 2011 - 18:21

Harm En Wilma:

hoi meid, we willen je heel veel plezier toewensen in zweden en als je terug bent willen we zeker de foto's zien!!

xxx harm en wilma

• 01 Mei 2011 - 18:33

Margienus En Jantien:

Iedereen van de Gouden Zon een leuke en een gezellige vakantie gewenst daar in Zweden,maak er iets leuks van.Wij horen vanzelf wel hoe gezellig daar is geweest.

ouders van Marcel

• 02 Mei 2011 - 07:43

Ineke Van Tiel:

Hey allemaal geniet lekker van jullie vakantie. Ik houd de blog in de gaten...

groeten Ineke schoonzus van Anne