We zijn in ZWEDEN!! - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu We zijn in ZWEDEN!! - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

We zijn in ZWEDEN!!

Door: goudenzon

Blijf op de hoogte en volg Gouden

01 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

We zijn in Zweden!! Wehoe :D
De reis hierheen was lang maar super tof! Het was al een avontuur op zich! Ben benieuwd naar de rest van de week!
Groetjes, Liselot!


Hola!
Vandaag zijn de vliegers in Zweden aangekomen, En het was een goede vlucht! voor de rest is het aanzien voor de rest van de week.
Saludos, Marjolien

Eerste nacht in Zweden is alweer voorbij! Heerlijk geslapen in alle stilte! Vandaag de omgeving wezen verkennen en poeh! wat een geweldig uitzicht!
Liefs Sanne

Zweden blijft een betoverend mooi land! al die meren he.. Wij zitten in een lief pittoresk typisch Zweeds huisje aan één van de meren. Dat is leuk wakker worden als je aankomt midden in de nacht, pikkedonker, geen idee waar.
De reis was goed en vooral erg lang.
De komende week gaan we de omgeving wat verkennen en 's avonds hebben we leuke activiteiten. jullie horen wel weer,
Groetjes & liefs Rosanne

Nou van Nederland ineens naar Zweden gevlogen. Allemaal heel spannend, ik vond dat ik wel rustig bleef en... ik had sjans met een Poolse jongen!
Naja moet maar weer gebeuren. nu in zweden heel leuk maar vooral wennen en acclimatiseren dûh.
Groetjes Judtih

Hey Hey

Mijn 1e twee Zweedse woorden ken ik al. Ik vind het hier wederom geweldig. De natuur, De stilte en de kleuren geweldig! na een avontuurlijke reis heerlijk in een Zweeds bed, en slapen. Ik ben blij dat ik hier ben en ik ga heerlijk genieten van alles om me heen.
Liefs Jeannet

Hallo lieve mensen!
We hebben heerlijk geslapen allemaal. Alleen beetje snert weer.. we genieten volop van de natuur!
Dikke kus voor me liefste mams en paps
xxx Natasja

Iedereen krijgt de groetjes van Yvonne :D


Hee Allemaal!!

Het internet is hier niet zo best..
We doen ons best om de Blogg goed bij te houden, de foto's houden jullie nog te goed!

Groetjes Liselot


  • 01 Mei 2011 - 20:02

    Tjarks :

    Hoiii mensen!!!

    wat een geweldige reacties van jullie reis en uitzicht. ik kijk uit naar de foto's
    have fun daar zo :)

    Kus Rian

  • 02 Mei 2011 - 05:14

    Sasja En Isaac:

    Lieve mensen, wij hopen dat jullie een fantastische week hebben samen!

    WIj houden de blog in de gaten.

    Groetjes aan iedereen en in he bijzonder aan Rene en Marcus.
    Lieve groeten, Isaac en Sasja

  • 02 Mei 2011 - 07:45

    Groeten Oet Borger:

    hallo nog leuke mooie week voor de goudenzon groetjes aan ieder een vooral aan annemieke en patrick tot zaterdag maar weer hoor wel weer gr van johanna en pascal

  • 02 Mei 2011 - 09:23

    Heleen:

    God morgon alla,

    Många plezeir i Sverige.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gouden

Actief sinds 14 April 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 20305

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 07 Mei 2011

Zweden trip

Landen bezocht: