vervolg op.. - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu vervolg op.. - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

vervolg op..

Door: goudenzon

Blijf op de hoogte en volg Gouden

02 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

De reiziger door : Anne van tiel
Dag 1
Jakhalzend keek ik voor mij uit naar het voor mij onbekende magische land zweden.
Een land ver weg. In de de auto na uren lant te hebben gereden, reden we de magie van de gouden boomtoppen, een palet aan groen en een lucht waar menig kunstenaar jaloers op zou zijn. Wat een ruimte, rust en natuur. Nog in extase van de panorama beelden beelden stap ik een wereld binnen die bahang heet. Bloemetjes, bloemetjes en nog meer bloemetjes. Met mijn Wankele zeebenen vervolg ik mijn pad door dit kleine huisje vol impressies dan is het tijd voor mijn paradijsje. voel ik me dizzy. coclussie van deze dag... geen behang. Dan is het tijd voor mijn paradijsje. Er ontbreekt 1 ding wat voor mij van wezelijk belangg is.. De wc!, de grootste zeikerd moet het doen zonder wc, maar creativiteit geeft zekerheid. Men nemme de emmer dus back to baasic, art of nature.


-----
Hallo,

lieve familie en vrienden
Na een lange reis, zijn we in het mooie zweden. mooie natuur hier.
de rustdag(zondag) ligt alweer achter ons en deze week gaan we genieten van de vele dingen die op het programma staan. Geniten van all het moois.
Groetjes Wieny Kremers


-----
We hebben wat meegemaak onderweg naar zweden begon ons avontuur al, in een lange rij achter elkaar reden 9de auto's door nederland naar duitsland naar be boot opweg naar denemarken en weer naar de volgende boot opweg naar zweden 16uur naar vertek kwamen we aan de reis was al prachtig. na een paar taalbelemmering in de zaak van de grote M en een lading multivitamine over mijn broek een wc die niet meer doorspoelde op de boot en wat geniale plasverhalen (terwijl ik letterlijk pijn in moijn blaashad en opknappen stond) en letterlijk overal keihard om gelachen heb kwamen we aan Prachtig huis dacht ik nog terwijkl ik naar de berm rende, struikelde en not zakdoekjes toegegooid kreeg. PLASSEN als een paard. poeh wat een opluchting. tassen uitpakken en slapen!

Internet verloopt niet geweldig er is daarom een vertaging in alles! er komen nog meer foto's en ook verhalen

Groetjes aan het thuisfront
Liefs Karen

  • 02 Mei 2011 - 12:59

    Jan (van Jacky):

    geniet met z'n allen zou ik zeggen.
    groetjes daar en helemaal aan mijn prinsesje

  • 02 Mei 2011 - 16:18

    Ruben&Job&Papa:

    Hoeist met de vrienden?
    Wieny van de Balie Haha
    Nou veel plezier daar nog JO!

  • 02 Mei 2011 - 16:29

    Bert En Dirry:

    Hallo allemaal,

    wat een verhalen, erg leuk om te lezen. Het is dus lekker back to basic maar dat is ook wel eens goed om mee te maken. Vooral ervan blijven genieten dat is de kunst van het leven.

  • 02 Mei 2011 - 18:03

    Carina&Ebel&kinderen:

    Wieny wat leuk om wat van je te lezen! We zijn blij dat je het daar leuk hebt!
    Nog veel plezier!

    Groetjess

  • 03 Mei 2011 - 11:12

    Esther Kremers:

    hallo moeders,
    veel plezier nog , ik vind het best wel saai met 3 mannen hier in huis hahaha. maar oke,

    xxxxxxxxxx

  • 03 Mei 2011 - 13:44

    Karen :

    Zon, warmte, kou, regen en sneeuw bijna alles is al voorbij geweest terwijl ik even reageer en uit het raam kijk sneeuwd het buiten, he wat raar in mei! maar het is werkelijk waar prachtig!

    groetjes uit zweden

  • 03 Mei 2011 - 13:47

    Petra:

    Ha die Wieny!

    Leuk om te lezen dat het goed gaat! Via die gekke buren blijven wij natuurlijk ook wel een beetje op de hoogte, veel plezier nog!

    En oh ja....wij mogen je ;-)!

  • 03 Mei 2011 - 16:48

    Elsemieke (voor Anne:

    He zus,

    Wat een leuk stukje heb je geschreven. Wat een verschrikkelijke bloemetjes op de muur zeg pff... Het land wel erg mooi. Vandaag sneeuw he. Lekker koud dus. Nou het zou dit weekend weer mooi weer worden hier dus kom je in de warmte thuis.

    Heel veel plezier en genieten!!!
    Knuffel van je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gouden

Actief sinds 14 April 2011
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 20305

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 07 Mei 2011

Zweden trip

Landen bezocht: