Verhaaltjes - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu Verhaaltjes - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

Verhaaltjes

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg Gouden

06 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

Nooit verwacht dat het in Zweden zo mooi kan zijn! Zelfs het weer hier neem ik voor lief, of het nu sneeuwt, regent of hagelt het maakt me niet uit! de omgeving maakt veel goed! Aan alle mensen in Nederland heel veel liefs en voor Jayden een dikke kus!
Tot zondag allemaal, liefs Karin

Hee Hallo dag Mensen.
( in het speciaal jeroen)
Wij zitten nu met een kater van het uitzicht te genieten. Gister sneeuwde het en nu schijnt de zon vol op onze gezichtjes. Even een check of je ons wel volgt hier in het verre Zweden...
Dus we verwachten een reactie terug meneer! Mis je ons al??
Heel veel kusjes, Marleen en Sanne xxxxx

Hee allemaal, we hebben fantastiche avonden gehad! een muziekavond, een spelavond, een bonte avond! helemaal geweldig! de emoties kwamen los, er werd gehuild & gelachen, mensen troosten elkaar! en is een echte groep mensen, er iedereen heeft veel geleerd van elkaar, het is een unieke en prachtige ervaring en ik ben blij dat ik de kans kreeg om dit mee te maken, dit neem ik voor altijd met me mee.. GZ: Bedankt!! xx Liselot