Verhalen van liselot & Elianne - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu Verhalen van liselot & Elianne - Reisverslag uit Björkfors, Zweden van Gouden Zon - WaarBenJij.nu

Verhalen van liselot & Elianne

Door: Liselot

Blijf op de hoogte en volg Gouden

06 Mei 2011 | Zweden, Björkfors

Elianne:

Ook een heerlijke trip naar een Vikingsgraf gemaakt,Om op plek van bestemming te komen hebben we de zweedse zandpaden overwonnen met onze Uberhippe Groene chervolet Spark. met de Roomies als reisgenoten en de muziek van Blue op de achtergrond! nou wat wil een mens nogmeer!!
als een stel Japanse touristen,Met onze foto Camera's in de aanslag hebben we al scheurend alle wilde beesten in de omtrek van zo'n 30 kilometer verjaagt dus op een elandenspot! hoefden we niet te rekenen! maar zoals hier boven beschreven hadden we niets te klagen. en zijn we in de sneeuwbui weer terug gereden naar onze Herberg in Bjorkfors.

Liselot:

Tijdens het bezoek aan het Vikingsgraf, Liepen we eerst 1,5 km door een weiland heen! tussen de koeien! en groot dat ze waren!
De angst kon onze pret niet drukken een eindelijk boven op de heuvel aangekomen, gingen we los! de weg terug begon het keihard te hagelen! en kleddernat kwamen we weer aan bij de auto! en de terugreis.. betoverend mooi!!

Liefs! xx